Vardagslyx!

Det är ju inte direkt alla onsdagar i veckan som man kan unna sig med att sova tills man vaknar och när man väl vaknat veta att man inte har skola eller andra tråkiga uppgifter att göra förens måndag. Det gillar vi!

Denna dag har precis börjat och jag kan väl inte direkt påstå att jag gjort något effektivt eller viktigt alls ännu, blir att kasta sig in i duchen, fixa sig lite fort och sen upp på stan och inhandla sådant som behövs en kväll som denna. Det är nämligen en jävligt viktig och stor dag för mig som jag längtat efter ett bra tag nu, håll i er för snart kommer jag att berätta. Det handlar om nära vänner, nästan så att man kan kalla dem familj, folk som man lärt känna på djupet och som man kommer dela en tid i livet som ingen kommer kunna ta ifrån oss. Det kommer ikväll rökas vattenpipa, äta saltade gurkor och ha hög volym på stereon med magdansmusik :P hehe Det är ju självklart mitt Indien gäng som kommer hit. REUNION!! Men jag kommer sakna Östersund, Marlene, Cissi och Mickis.. :(

Kvällen börjar hemma hos mig och avslutas på Strömpis, ;) Ikväll gör vi stan osäker!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade ni det kul ? :)

snart får vi gå ut och dansa lite tycker jag, det var så kul sist! :D LOVE

2011-01-13 @ 19:49:31
URL: http://asterisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0