FINALLY

Äntligen, äntligen, äntligen klar med min tenta, Olala! Jag skulle egentligen vilja fira med en grogg en kväll som denna då jag är så ypperligt imponerad över mig själv, men det är tvätt som står på schemat och en förskyling som vägrar släppa. Syster kommer snart hit och umgås med mig och min kära sambo så skoj får jag ändå!!
Imorgon blir det att lämna in tentan, sedan några timmars jobb och det absolut bästa är att jag drar till Stockholm och får träffa min pöjk som jag inte sett sedan Tyskland. Yehoo
I helgen är det även bestämt att syster och Elvir kommer upp till Stockholm så den här helgen kan inte bli annat än kanon. Bio, shopping, fotboll, alkohol och massa MYYYSSS!

Jag kan ärligt säga att jag aldrig någonsin förut känt mig så lättad av att ha skrivit klart en tenta som jag gör just nu, 3 veckors mental slit och många uppoffringar. Vågar inte ens räkna hur många timmars arbete det har tagit mig, ne fy fan säger jag bara vad skönt det känns!!

Min karlslok..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0