Hej!

Hejsan!

Jag känner mig så sjukt dålig på att uppdatera i min lilla blogg, ska försöka bli bättre (säger man verje gån), måste bli bättre för det är faktiskt sjukt skönt att få skriva av sig lite och ett bra sätt att se tillbaka på, inte missa något spännande som man varit med om. Som en liten dagbok fast att man kanske inte beskriver allt jätte detalrikt och heller inte kastar ur sig sina djupaste hemligheter som man kan göra i en dagbok, men endå ni fattar! Sedan sist har jag hunnit med en hel del! I Lördags blev det jobb som sagt och sedan fest för hela slanten. Kan säga att det vara katastrof och att jag inte minns halva kvällen kanske bara var bra, skulle äga Ritz men vaknade på morgonen och viste knappt att jag ens hade varit på stället. Jaja sådant som händer! I söndags mådde jag mindre bra och ångesten över att inte komma ihåg något var total. Dagen räddades utav att jag åkte till mammsen i Kumla och firade henne, det blev massa god mat och hemmagjord marangtårta med massa färska hallon. Mumms! Dagarna efter det fram tills nu har spenderats tillsammans med datorn vetenskapsteori och metodik litteratur då jag knåpat ihop en hemtenta på två dagar. Men idag blev den klar och lämnades in. Annars idag har jag umgåts med fina vänner och varit på jobbmöte och brandövning, nästa vecka eller om det var veckan efter så blir det brandutbildning och då ska vi få släcka riktigt eld :) Yehoo..

 

Imorgon ska jag till tandis och sedan på ett seminare och det bästa är att jag tar tåget till Sthlm och träffar mannen i mitt liv :) Myspys..

 

Jag vill idag också sända alla gratulationer till min fina mor som fyller 45 idag! GRATTIS MAMMIE :) Älskar dig!

Nu skriker sängen, puss och godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0