Hejhopp!

Helgen har varit super härlig, har haft min lille pöjk här:) Har hunnit med en massa skojiga saker och lite har jag redan berättat om, idag blev det en sväng till Marieberg och lite skoinköp och lunch. Känns alltid som om helgerna går så fort när han är här vilket är sjukt tråkigt. Det är också otroligt jobbigt att behöva säga hejdå när man ska lämna varandra. Tur att veckan drar igång imorgon igen så man kommer in i mönstret igen, det som man blivit van vid nu efter att vi bott mer än ett år ifrån varandra. Men vi kilar fortfarande stadigt och det har nog gjort vårat förhållande starkare än vad man kan ana, tillit är det viktigaste och det kan man säga att vi byggt upp. Vi har ju bott mer ifrån varandra under dessa tre och ett halv år än vad vi bott tillsamans. Först var jag 4 månader i Norge, sen bodde vi ihop, sen fick han jobb i sthlm och efter det var jag 4 månader i Indien. Nu är det bara ett år kvar tills vi kan börja tänka på att flytta ihop igen då jag är färdigutbildad. Men ännu lång tid dit.

 

Kvällen har spenderats med min kära kombo Rutan, vi har haft filmmys och tvmys av högsta kvalité :) Väldigt mysigt, imorgon drar skolan igång igen och mycket därtill.

 

Sov gott nu!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0