Saturday night, im in love!!

Nu var det ett tag igen sedan jag skrev sist men tiden bara flyfer förbi. Förra helgen var kanon och Stockholm hade mycket härligt att bjuda på, hann med att träffa min underbara Sandra Krossler över lite shopping och lunch, Linda och Elvir kom och vi strosade över hela stockholm inner city. Det blev ännu lite mer shopping, god mat osv. Kvällen bjöd på elitserien slutspel mellan aik och Hv71, Aik tog hem den matchen så efter var det bara att gå ut och fira. Tillsammans med ett par kompisar till Jonas gjorde vi stan osäker. Söndagen var lite seg men lite kina käk och en sväng till kungenskurva hann vi med iaf innan det var dags att styra kosan hem till Öret igen. Den här veckan har bestått i mestadels plugg, träning och lite jobb och nu är helgen här igen. Jonas kom igår och då blev det olearys, käk och några öl, idag jobbade jag ett par timmar och när jag kom hem stod maten på bordet och som ett extra plus hade Jonte bjudit över mamma, så lite överaskad blev man när man trilla in efter jobbet. Till kvällen har vi tittat melodifestivalen vilket kan vara det mest uttråkande och uttjatande program som man kan se på, och låten som vann var ju en ren KATASTROF. Jaja nu väntar bingen:)

Sov gött, gott folk!
PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0