Ser man på..

Nemen ser man på, kikade du in på en liten titt, så trevligt!!

 

Ja då var man i Sthlm nu då och njuter av lite ledighet :) Dagen till ära lyser solen och en promenix satt fint i det härliga vädret, det är underbart! Jonas jobbar så jag fördriver tid med lite allt möjligt, jag tänkte vara snäll och städa lite åt honom, har bokat tvättid så ska fixa lite med det och så diska, resten får han stå för själv :P hehe Igår var tanken att vi skulle gå på bio, LINGON men det blev inte riktigt som vi hade planerat. Båda var sjukt trötta så det blev i rymden finns inga känslor här hemma istället och hämtmat :) Imorgon ska jag träffa min pingla Kross för en runda på city och lunch sedan beger sig både jag och min lille karl hem till öret igen,

För i helgen ska det jobbas lite igen och så styrs det 22 års partay hemma hos sara :) Ska bli uber mysigt!

Har inte så mycket att säga, hare gött!! PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0