Take me back!

Sitter och kollar på bilder ifrån min resa till Indien och Thailand, just nu känns det bara som en illusion att jag varit där trots att det bara är några månader sedan jag kom hem. Jag saknar den tiden sjukt mycket när man bodde 9 personer i en lägenhet som egentligen inte var utrustad med någonting, när man hade sol och spännande äventyr utanför dörren. En sån här dag med snö i Sverige så längtar man tillbaka väldigt, väldigt mycket!

 

Igår träffade jag finfina vänner och mitt i allt plingar det på dörren och gissa vem som står där? Johanna som varit på resande fot i Asien i nästan 4 månader, helt sjukt att se henne här hemma igen, det blev många timmars återupplevelse utav hennes och min resa, helt underbart att få höra och ta del utav allt som hon varit med om och det gjorde mig ju inte direkt mindre sugen på att dra iväg igen..

 

Idag fick jag även träffa min Elin som har som var hemma på en snabbvisit från hemsedalen där hon säsongar i vinter, mycket mysigt att träffas och bara snacka skit, de gjorde vi tillsamans med Empa på Java över en bakpotatis. Efter det var jag och sis och kika på en lägenhet men det var inget att hurra för,. Nejdå, efteråt blev det en sväng till Marieberg och en skinjacka och en liten plånka fick följa med mig hem.

 

Imorgon blir det ett par timmars jobb och sedan fest för hela slanten. KULJUL!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0