Virrpanna!

Virrpanna, det är ett ord som passar sjukligt bra in på mig som person, jag tror inte att jag klarar av att göra rätt eller inte klanta till det på en hel dag. Igår när jag kom hem från skolan luktade det bränt i hela lägenheten och självklart har jag dragit på morgonen utan att stänga av platttången, det resulterade i två stora brännmärken på vardagsrumsgolvet. Jag tackar gudarna för att det inte hade börjat brinna och gårdagens läxa till mig själv var att stänga av och dra ur sladdarna på alla apparater som går på el och märken var lätta att följa med en liten matta:). Idag hade jag bokat tid klockan 9 i skolan för att sälja en bok, jag var på väg till skolan och hade gott om tid på mig när jag kommer på när jag nästan är framme att boken inte är med, fick åka som en blådåre hela vägen hem igen, springa upp för att hämta den. När jag kommer tillbaka till skolan är jag sönderstressad och självklart sen, jag tar ur en parkeringslapp, parkerar bilen, tar med boken men när jag spriner allt vad jag har in till skolan inser jag att jag fortfarande har parkeringslappen i handen. Bara att vända och springa tillbaka ännu en gång, hjärnan fungerar verkligen inte när man är stressad, det är en sak som är säker.

 

Men självklart har inte allt gått emot mig, idag kan jag stolt säga att jag varit effektiv och duktig. Har varit på handledning i c-uppsats, anmält mig till termin 7 valbara kurser, handlat, lagat mat, städat och tvättat. Har dessutom bokat in en liten båttur i april med ett härligt gäng.

 

Trots dålig start på dagen så har allt ordnat upp sig, och jag har lärt mig att inget här i världen är omöjligt utan bara lite omständigare om man heter Sandra. Snart väntar ett skivstångs pass på friskis tillsammans med Empa, vi ska lyfta skrot och få stora muskler..

Kisskissbangbang!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0