Evigt sökande..

Det är inte alltid som man känner att man kan ta dagen som den kommer, att man kan slippa måsten och bara njuta av att vara! Just nu sitter jag på redovisning i skolan, påbörjade min nya och sista kurs på universitetet idag! Nu är mina dagar fyllda med skola och allt som hör dit till, utöver det är det dags att söka sig ut i den stora världen då det kommer till att bestämma sig om sin framtid! Vart vill jag jobba, vart vill jag bo, vilka är egentligen mina största drömmar, vad vill jag åstadkomma? Söker jag arbete och trygghet i den egna hemstaden eller söker jag äventyr och spänning på annan ort eller kanske till och med annat land! Känns som om det är dags att börja bestämma sig! Varav evigt sökande blir titelln till detta inlägg! Hur, var och när ska jag bestämma mig och hitta min väg att gå? Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0